Wydarzenie skierowane było do dwóch grup docelowych: właścicieli i pracowników dolnośląskich przedsiębiorstw (w szczególności produkcyjnych oraz branż: produkcji środków transportu, elektronicznej i elektromaszynowej, w tym AGD/RTV, chemicznej, farmaceutycznej, informatycznej, oświetleniowej, meblarskiej, produkcji opakowań, produkcji elementów wyposażenia przestrzeni publicznych) oraz projektantów-praktyków (absolwenci kierunków wzorniczych uczelni wyższych, wykonujący zawód projektantów) i pracowników naukowych i doktorantów o specjalizacjach związanych z projektowaniem nowych produktów i usług.
Tematyka warsztatów:
- czynniki sukcesu w procesie rozwoju nowego produktu wzorniczego z punktu widzenia projektanta i przedsiębiorcy
- symulacja kluczowych etapów współpracy między projektantem i przedsiębiorcą w procesie rozwoju nowego produktu: efektywne zarządzanie i komunikacja w projekcie wzorniczym
- przykłady polskich/regionalnych case study z zakresu współpracy projektant-przedsiębiorca
- sesja networkingowa i możliwość nawiązania relacji biznesowych
Warsztaty prowadzone były przez ekspertów firmy ProDesign Sp. z o.o. (działającej pod nazwą handlową jako Concordia Design) – Sylwię Hull-Wosiek oraz Annę Wróblewską.